HAPPY MONDAY

Hola,

God morgen alle sammen, eller det er vel egentlig fortsatt natt, men jeg starter tidlig i dag. Slik går det når man legger seg klokken 3 på ettermiddagen og står opp klokken 2 på natten. #Jetlag

Uansett jeg får hver fall endel ut av morgningen. Men skal prøve å ikke gå så tidlig å legge meg i dag. Har lagt opp en liten to do liste i dag, slik at jeg har litt å gjøre aka kan ikke legge meg klokken 15:00.

Nå har jeg egentlig bare planer om å slappe av, lese litt til norsk eksamen og se på inspirerende YouTube videoer. Etterhvert skal jeg ned til byen, besøke en venninne og kjøpe meg en god lunsj på Joe & The juice.

Utenom det så sliter jeg litt. Tenkte kanskje jeg skulle trene litt når jeg kommer hjem, men vet at jeg sikkert er utrolig trøtt. Så skal heller gå tur/retur til byen, slik at det blir dagens mosjon. Kan love dere at det ikke blir noe gøy, det har regnet endel de siste dagene, og jeg ser ikke for meg at jeg får et unntak når jeg skal gå på tur i en time eller to. Men jeg får vel bare bli vant til det, skal tross alt være her i 5 måneder.

Håper dere alle får en nydelig Mandag, vet at det ofte er den vanskeligste dagen i uken, men med en positiv innstilling så skal det vel gå bra.

0 kommentarer

Siste innlegg