HAMILTON

Hola,

Etter en avslappende dag ved bassenget, dro vi over vannet til hovedbyen i Bermuda altså Hamilton. Hotellet vårt hadde en egen liten mini ferge som gikk over vannet. Var ikke akkurat den lengste turen, tok vel tilsammen bare 5min en vei, så det var ganske greit.

Hamilton er en søt liten by hvor nesten alt stenger klokken 6, ikke en skikkelig party by men det er egentlig ganske positivt. Føler vi fokuserer mer på velvære og avslapping på denne turen, akkurat noe jeg trengte.

Photo by : Katerina

Vi spiste middag på en søt liten italiensk restaurant i en side gate, gikk litt rundt og tok fergen tilbake til hotellet. Pensjonist ferie kan man nesten tenke?. Men gud så behagelig.. Dagen i morgen er fortsatt litt usikker, vet ikke helt hva vi skal gjøre. Men vet at det uansett blir en koselig dag med Katerina & Michelle uansett om vi ligger langflat ved bassenget, eller bestiger et fjell.. Haha, dere forstår hva jeg mener.

Håper dere alle får en fantastisk Tirsdag, jeg må bare svare på noen viktige e-mails, dermed tar jeg meg en tur til drømmeland.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg