HADE ASKEPOTT, KOMMER TIL Å SAVNE DEG

//Lokal tid: 19:35

Hola,

For en nydelig dag, men samtidig litt trist. Føler jeg prøver kjempe hardt å bare nyte hvert øyeblikk på jobb, men det gjør også litt vondt, å skulle tenke på at jeg aldri får gjøre dette igjen. Skal være ærlig å si at jeg er litt missunelig på de som fortsatt er på programmet, og som kan komme tilbake.

Men samtidig prøver jeg å fokusere på den lyse fremtiden min, og alt jeg skal gjøre og oppnå. I’M LIMITLESS !

I morgen kommer mine søte og kjære venniner fra Bergen, og jeg gleder meg SÅ SYKT MYE! Har ikke sett de på endel måneder, og jeg gleder meg til vært øyeblikk vi skal ha sammen, og alt vi skal gjøre. Det kommer til å bli en fantastisk ferie, som virkelig trengs. Men igjen, jeg vet at etter 2 ukers ferie er jeg veldig klar til å dra tilbake til Disney og jobbe.. Men slik blir ikke det!

På en måte elsker jeg det at jeg ikke skal jobbe før i Mars, altså 3,5 måned ferie.. Men samtidig dør jeg av tanker, jeg trenger jo penger! Hva skal jeg leve av liksom…Finner nok en løsning på det, det gjør jeg alltid!

Måtte si hade til Askepott som jeg virkelig har elsket å jobbe med, hun er jo bare verdens søteste og vennligste. Så akkurat det øyeblikket var veldig trist, for all del jeg kan jo stikke innom og si hei til henne siden hun besøker Akershus veldig ofte, men det blir aldri det samme.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg