GODT Å VÆRE NORSK I DANMARK ?

Hola,

Hadde et lite håp i dag tidlig om at gårsdagens styr bare var en drøm, og vi kom oss til Hong Kong. Men dessverre slo virkeligheten meg rett i fjeset. Ikke bare hadde vi ikke kommet oss til Hong Kong, men jeg har også fått kjempe vondt i ryggen. Noe som ikke passer bra når man skal sitte så lenge på et fly.

Heldigvis er alle butikkene åpne igjen, og jeg fikk kjøpt meg Tigerbalm som hjelper på vonde muskler. Så krysser fingrene for at det hjelper, vist ikke blir det en forferdelig flytur, men jeg overlever nok sikkert. Jeg har jo kommet meg så pass langt i livet at det blir dumt om en ryggsmerte skal ta knekken på meg.

Ingen av oss hadde jo tatt med oss vinterklær, så kan love dere det ble noen kalde timer. Jeg hadde heldigvis ikke lagt igjen lue og hansker i Oslo, så hadde litt flaks i all uflaksen vi har hatt. Tenker uansett at ting bare kan gå en vei nå, det er opp!!! Så vi kommer oss til Hong Kong i kveld, og om 2 år er denne hendelsen bare en morsom historie.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg