GLEDE OG TAKKNEMLIGHET

Hola,

God morgen, håper dere alle har hatt noen fantastiske dager siden sist. Tenkte det var på tide med en liten oppdatering. Kjenner virkelig på at dagene går i et, og jeg vet rett og slett ikke om jeg ønsker at de skal gå fortere eller treigere. Jeg gleder meg ekstremt mye til å flytte, meg samtidig føler jeg på at jeg gjerne skulle hatt mer tid med venner, og på grunn av korona så er det litt vanskelig fortiden.

Det er veldig viktig for meg at jeg ikke blir syk, for det kan virkelig ødelegge reiseplanene mine, så føler jeg må være ekstra forsiktig, og bare ha noen få personer jeg møter. Det har og vist seg at jeg må ha nytt pass, siden mitt bare er gyldig i 4 flere år, og et student visum er på rundt 5 år. Så jeg skal fikse meg nytt pass på Mandag, og håper for all del at det ikke tar lang tid, ikke noe amerikansk ambassade på meg før det er i boks.

Men alt ordner seg, så jeg har fortsatt planer om å flytte 13/14 Desember, som er UNDER EN MÅNED TIL!! HELT SYKT!. Men på en god måte, for sol og sommer følelse er akkurat hva jeg trenger nå.

Jeg har faktisk til og med pakket ferdig, og skal begynne prosessen med å selge ting jeg ikke kan ta med meg til USA. Merkelig å se rommet så tomt, men det viser bare at jeg er på vei mot et nytt kapitel i livet mitt, som jeg har stor tro på. Nesten litt feil å si, men 2020 har faktisk vært et bra år for meg. Fra å kjøpe mitt første hus til å endelig få flyttet tilbake til USA. USA har virkelig vært målet lenge, og nå har jeg oppnådd det. På tide å finne noe nytt å jobbe mot? JA, men samtidig er det tiden for å nyte hver eneste dag, bruke tiden på å være glad for at jeg har oppnådd mye de siste årene, spesielt dette året.

Inn på et annet tema, på torsdag 12 November hadde min kjære bestevenninne Martine bursdag ( HIPP HIPP HURRA), jeg laget selvfølgelig yndlings kaken vår, som er oreo dream cake og leverte den til henne. Men siden hun måtte jobbe, så ble det ikke noe feiring, men håper på en middags date etterhvert. Den samme dagen var det og et år siden jeg var ferdig med Disney programmet mitt, noe som var veldig trist. Så kan love 12 November 2019 var følelsesmessig, men dette året var det glede og takknemlighet. Vi snakkes…..

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg