GIRLS TRIP 2019

//Lokal tid: 21:40

 Hola,

Nå er det bare to hele uker igjen før jeg er ferdig med mitt siste disney program, og jeg kan love dere det er blandet følelser om temaet. Blir kjempe deilig å ha ferie og gjøre nye ting, men samtidig blir det utrolig trist å skulle si hade til dette livet! Høres ut som jeg skal dø nå, men jeg føler virkelig at livet mitt kommer til å endre seg mye. Det er utrolig masse som kommer til å endre seg i livet mitt, men mer om det i et annet innlegg.

I dette innlegget skal jeg fokusere på noe som jeg gleder meg MASSE TIL! Rett etter program slutt, skal altså Katerina, Michelle & meg på to ukers jentetur. Etter noen hektiske dager i Orlando med park besøk, drar vi til St. George Bermuda, for fire dager. Etterfulgt av fire dager i Miami og 5 dagers cruise til Bahamas & Haiti.! Etter det blir det nok en lang og trist tur hjem til Bergen, ikke ta meg feil. Blir deilig å skulle se familie og venner igjen, drikke kaldt og godt vann rett ifra springen, spise fersk og god mat og ikke minst gomle i meg den desidert beste sjokoladen.

Jeg har selvfølgelig være i Miami mange ganger, også har jeg vært på cruise til Bahamas fire ganger, men har aldri vært i Bermuda eller Labadee, Haiti så om noen av dere har vært der, gi meg gjerne en lyd om hva vi burde gjøre og se. Pretty Please!!!

ST. GEORGE – BERMUDA (NOV 16 TO 20)

Hotel: Newstead belmont hills Golf Resort & Spa

MIAMI BEACH – FL, USA ( NOV 20-24)

Hotel: Shelley Hotel, Miami Beach 

ROYAL CARIBBEAN CRUISE (NOV 24-29)

Nassau, Bahamas & Labadee, Haiti

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg