GAVE TIPS TIL DE SOM HAR ALT.

Hola,

For to år siden hadde jeg et skikkelig luksus dilemma, hva skulle jeg ønske meg til bursdagen? Fant virkelig ikke ut hva jeg ville ha, for det var jo ikke noe jeg trengte. Er ikke 6 år lengre, og har lyst på alle barbi dukkene i lekebutikken for å si det slik. Føler og at når man er så “gammel” som jeg er, så har man alt man trenger, vist ikke så kjøper man det selv.

Så jeg fant ut at det kunne vært fint å samle på noe, og etter noen tips fra Martine så ble det Pandora armbånd med Charms. Man kan aldri få for mange charms, og jeg synes det er gøy å kunne bytte og style på de etter hva outfit man går med.

Så jeg fikk selve armbåndet og to charms av mamma til bursdags gave, også charms fra alle fadderne og familien min. Fant og ut at de har charms som er spesielle for alle landene i verden, så har begynt å kjøpe en charm i hvert land jeg besøker, det blir på en måte min suvenir. Greit å kjøpe noe man får brukt for, enn ting som kanskje bare ligger i huset og blir kastet etterhvert.

Når jeg bodde i USA og jobbet får Disney, hadde de til tider 40% rabatt for oss som jobbet der. Og heldigvis for meg inkluderte det alle Disney charmene, så tok litt av.

Så et pandora armbånd er en perfekt gave for de som har alt. Eller rett og slett kjøpe noe som kan samles på, alt i fra et fint servise til ja et armbånd.

Utenom det liker jeg best å få/gi opplevelser til folk, minner for livet er bedre enn ting tenker jeg.

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg