GAMMEL KJERRING

Hola,

Er det noe jeg har lært siden jeg kom tilbake til Orlando og begynte å jobbe, så er det at jeg ikke er i begynnelsen av 20-årene lengre, men nærmer meg 30! Ikke akkuratt noe jeg klarer helt å godta, men kanskje det er påtide.

Før kunne jeg lett jobbe to dobble vakter, og mange dager i strekk. Mens nå tar bare en dobbel vakt helt knekken på meg. Hvor har energien min blitt av? Skal love dere at det er irriterende, spesielt når man har et spare mål, men samtidig så mange ting man vil oppleve. Jeg har allerede vært her i 4 måneder, og tiden går ikke akkuratt treigere. Plutselig er jeg ferdig, og har bare har fått spart opp halvparten av det jeg skulle..

(Legger ved et bilde fra mine yngre dager, altså min 21-års bursdag. Med baby Chanel & Trude)

Jeg er egentlig en person som jobber hardt, men fortiden har jeg bare vært helt dø. Kanskje jeg tok litt for hardt i med eneste gang jeg kom hit? Håper hvertfall energien kommer tilbake snart, for dette har ikke jeg tid til! Føler meg rett og slett som en gammel kjerring her jeg sitter, BOTOX NEXT! Neida, rynkene har heldigvis ikke kommet ENDA….

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg