FØTTENE TAR LIVET AV MEG

//Lokal tid: 14:25

Hola,

God morgen fra andre siden av Atlanterhavet. Vet at det egentlig er langt ut på ettermiddagen, men etter en lang kveld og dårlig søvn, så ble det noen ekstra timer på puten.

Gårsdagen var kjempe bra, men føttene mine er uenig, tror jeg må komme meg på et “hvordan gå med høyeheler, uten at føttene skal dø” kurs, for hver eneste gang jeg skal gå med høye heler, så ender det opp i smerte. Det er liksom ikke ofte jeg tar på meg heler, så hadde vært fint at det kunne blitt en positiv opplevelse.

I dag skal vi egentlig bare chille, gå litt på stranden, spise god mat og bare nyte dagen og livet. Så det blir desverre et kort innlegg akkuratt nå, siden vi må komme oss ut av sengen for å oppleve noe. Blogges senere…..

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg