FORSINKET OG FORSOVET

Hola,

Som vanlig blir det et seint innlegg, men bedre seint enn aldri? Jeg har ikke fått blogget siden Fredag, men jeg har virkelig ikke hatt energi til det. Ble så ille at jeg klarte å forsove meg til jobb i dag, som ikke begynte før klokken 14:00. Klarte å komme meg på jobb i tide, men det ble skikkelig stress. De værste morningene består av å forsove seg, eller våkne til at hunden har gjort ifra seg i sengen din.

Dette var noe jeg faktisk fikk oppleve på Lørdag. Chanel hadde gjort ifra seg i sengen min, ikke så gøy å våkne til, men slik er det iblant. Ikke hennes feil at hun måtte på do, og ikke akkurat kunne gå til toalettet. Men nok om det!!

Fredag var det mamma sin siste dag på jobb for dette skole året, så hun har nå nesten to hele måneder med ferie. Misunnelig? JA! Men hun fortjener det så utrolig mye! Hun er en fantastisk lærer som virkelig gir alt, en lærer som bryr seg. Noe som jeg er veldig stolt over.

Så selvfølgelig gikk fredagens kjærlighet/glede til henne. Jeg kjøpte inn litt vin og chips, og skrev et søtt lite kort. Mens Lørdag og Søndagens kjærlighet/glede har vært enkle men søte. For det meste vært fine kommentarer og en hjelpende hånd. Har noen ekstra spesial gleder på lur. Har dere gjort noe spesielt for noen denne helgen?

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg