FORLATER NORGE I MORGEN, KANSKJE FOR GODT?

Hola,

Håper dere hadde en nydelig og fredelig jul i går, og slapper godt av de to dagene her før hverdagen sniker seg tilbake. Jeg var på øygarden og koste med med familien, og så mitt lille tante barn Aurora pakke opp den ene gaven etter den andre! Kjenner at jeg ikke bryr meg like lenger over å få gave på julaften, mer glede over å gi og se hvor glad de andre blir. Spesielt når Aurora ble kjempe glad over Elsa kjolen hun fikk, kronen og Elsa & Anna smykkeskrinet.

Det er vittig hvordan tiden endrer innstillinger og tradisjoner. Før gledet jeg meg alltid veldig til jul, vi fikk fri fra skolen og pakkene var alltid høydepunkte, mens denne gangen var det eneste jeg gledet meg til å samle familien.

For mange så varer julen i noen dager, mens min er over i morgen. Jeg drar altså til Australia med to venner av meg. Og jeg gleder meg masse, men skal være ærlig å si at jeg gruer meg til den lange flyturen, 10 timer til Hong Kong, dermed 10 timer til Sydney. Men det blir nok verdt det så fort vi lander. Kjenner bare jeg har blitt veldig lei av å fly, og gleder meg litt til noen måneder uten flyturer.

Legger forresten med årets julebilde av meg og Chanel, hun er jo bare så nydelig. Og jeg får litt vondt av å forlate henne igjen!!

 

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg