FORKLARING & BILDEDRYSS AV HUSET MITT

Hola,

Nok en travel dag har gått, og min siste dag i Orlando har kommet. Ja, jeg skal altså forlate huset mitt for noen måneder. Det har seg slik at jeg er i USA på et esta visum nå, og skal ikke flytte tilbake hit før jeg begynner å studere, som er i August.

Har fortsatt tre eksamener jeg må ta for at videregående er fullført, og jeg kan ikke begynne å studere her i Orlando før jeg har bevis på at «High School» er gjort unna.

Kjenner at det er veldig trist at jeg må forlate hjemmet mitt, etter bare en uke. Men jeg kommer jo tilbake, og har to roommates som kommer til å passe på huset menst jeg er vekke.

Hadde jo selvfølgelig foretrekket å hatt huset helt for meg selv, men nå lar ikke det seg gjøre om jeg har lyst til å studere. Så har heldigvis funnet to reine og flinke personer, som jeg skal bo med.

Men ser selvfølgelig frem til den dagen hvor jeg bor her alene, og forhåpentligvis med en fremtidig mann.

( Martine & meg feiret med ferske dougnuts fra Krispy Cream og Moet champagne, på Mandags kveld) 

Men nok med fjaset mitt nå, nedenfor kan dere se bildene jeg tok av huset før jeg flyttet noe inn. Skal være ærlig å si at det ser ut som et bombet horehus nå, i hvert fall på rommet mitt, siden jeg har fokusert mest på å få felles arealene klar.

 

FØRST ETASJE

Her ser dere floor planen til huset, så i første etasje er Garage, kjøkken, stue og et «halvt» baderom som de kaller det her.

♥ Garagen som har plass til to biler.

♥ Bildet er tatt ifra kjøkkenet, som viser hoved døren til høyre og garage døren til venstre.

♥ Her kan dere se trappen til andre etasjen, halv baderommet og til høyre garage døren.

♥ Bildet er tatt i gangen og viser spisestuen, kjøkken, stue, dør til bakgården og litt av trappen opp til andre etasje.

♥ Det nydelige kjøkkenet mitt. Kan love dere dette allerede er yndlings plassen i huset utenom soverommet og badet mitt.

♥ Her er bakgården min, hvor jeg skal lage det koselig når jeg kommer tilbake.

 

ANDRE ETASJE

I andre etasjen er alle de 4 soverommene, 3 bad og hvor vi kan vaske klær.

♥ Bildet er tatt utenfor soverommet mitt ( Master Bedroom), hvor man kan se to soverom helt i enden, trappen og et av badene til venstre. Også skapene til høyre er hvor vaskemaskinene er. Synes det er litt vittig at i Norge er det normalt og ha vaskemaskinene på badet, mens her i USA har de egne rom/plass for vaske or tørke maskinene.

♥ Et av badene ( har to som ser slik ut)

♥ Et av soverommene. Alle soverommene utenom master soverommet ser slik ut.

♥ Dette bildet er tatt fra den andre enden av gangen, og dere kan se vaske skapet og soverommet mitt til venstre, også er det enda et soverom og bad til høyre.

♥ Soverommet mitt fra «utsiden»

♥ Soverommet mitt i fra en annen vinkel, også kan dere se døren til badet mitt på høyre siden.

♥ Badet mitt!!! Elsker at jeg har både en stor dusj og badekar. Har faktisk ikke badet enda, men har bestemt meg for å vente til alt er på plass.

 

Når jeg kommer tilbake og absolutt alt er på plass, da skal jeg vise dere før/etter bilder i et eget innlegg.

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg