FLUFFY AMERIKANSKE NUTELLA PANNEKAKER

Hola,

God ettermiddag kjære dere. Jeg hadde planer om å skrive et innlegg hvor jeg ligger ut oppskriftene på Amerikanske Nutella pannekaker som jeg laget sist uke, de var utrolig gode, og kan nesten si det er bedre enn vanlige norske pannekaker, eller crepe som de kaller det i Frankrike/USA.

Jeg bruker Pinterest veldig ofte for å få inspirasjon, spesielt når jeg drømmer meg vekk angående et fremtidig bryllup. Og fant et kjempe godt tips på hvordan man kan lage amerikanske pannekaker med nutella fyll inni. Mye enklere enn jeg hadde tenkt.

Tipset er :

♥ Lage tykke rundinger med Nutella på et bakepapir og fryse de.

♥ Legg litt røre på stekepannen (form den rund, og ikke for stor).

♥ Ta den fryste nutella rundingen oppå pannekaken.

♥ Dermed legger du mer røre oppå som dekker nutellaen.

 

Eneste du må passe på er at Nutellaen smelter veldig fort!!! Tar litt lengre tid enn å bare lage vanlige pannekaker, men det er vert det når du skjærer i pannekaken og det er flytende nutella inni.

Jeg toppet pannekakene med bueno og smeltet kinder sjokolade!! Oppskriften jeg brukte finner du HER, den er ifra Passion for baking. Elsker bloggen hennes, man trenger ikke en bake bok for å si det slik. Hun skriver både oppskriftene på norsk og engelsk, noe som er veldig greit.

ALLE BILDENE ER TATT AV @Micchii / Michelle Daae Productions

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg