FEM A.M

Hola,

God morgen kjære lesere. Denne jetlagen tar virkelig knekken på meg, men nå på en positiv måte. Etter en evig lang dag i går, jeg gikk tidlig til sengs og våknet klokken 5 i dag. Kan love dere det er lenge siden jeg har stått opp så tidlig.

Lå en liten stund å prøvde å sove, koste med Chanel og fant tilslutt ut at det var like greit å bare stå opp, blogge og begynne å gjøre noe nyttig med livet mitt. Energien min begynner forsiktig og komme tilbake, og det føles utrolig godt. Føler jeg begynner å bli klar for den neste «kampen» i livet mitt, det neste som skal oppnås.

Jeg skal for all del ikke ta helt av i dag, planen er fortsatt og slappe av. Men istedenfor å bare ligge lat foran tv-en, så skal jeg heller få pakket ut og få livet mer på stell. Legger nok til en liten hjemme spa etterhvert.

  ( Savner denne jenten masse, heldigvis ikke lenge til hun kommer tilbake til Bergen)

Etter denne dagen, har jeg bare to dager igjen hvor jeg kan gjøre hva jeg vil. Ikke ha noen oppgaver jeg MÅ gjøre, som å gå på jobb. Hadde ikke det vært deilig med et liv hvor du ikke MÅTTE noe, styre og gjøre hva man vil hver eneste dag? Tenker jeg ikke er den eneste som kunne tenkt seg den friheten. Men dessverre trenger man penger, penger til å overleve som da innebærer at man må gå på jobb. Men tenker og at det kan bli godt å komme inn i en rytme igjen, tjene penger og tilbringe tid med gode kollegaen mine.

Håper dere alle får en nydelig og avslappende Søndag, det skal hvert fall jeg.

 

0 kommentarer

Siste innlegg