ET SOVE MONSTER

Hola,

Tenkte jeg skulle skrive et lite innlegg før jeg går på jobb. Klarte faktisk å stå opp en time før jeg vanligvis pleier å stå opp, som er 15 min før jeg må ut av døren. Så litt stolt! Eller NEI, planen i dag var å hvertfall stå opp 3 timer før jeg skulle på jobb. Slik at jeg kunne lage meg en god frokost, og chille max før jobb. Men det skjedde ikke.

Føler at uansett hvor lyst og hvor mye jeg planlegger å skulle stå opp tidligere, så går det liksom aldri. Sengen holder meg alltid tilbake. Tror det egentlig er fordi jeg bare ikke vil starte dagen, og hva innstilling er nå det? Egentlig burde jo jeg hoppet ut av sengen, og vært kjempe giret på en ny dag. Men nei, ikke i mitt liv. Må få snudd den tanke gangen da, men etter så mange år med den rythmen, så er det ikke bare bare å skulle snu tankegangen så lett. Jeg er virkelig et lite sove monster….

Noen andre som faktisk og er et lite sove monster, er min søte lille pomeranian Chanel. Hun er aldri noe spesielt glad når vi skal stå opp. Selv etter klokken 12 på dagen.

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg