ET PSYKOLOGISK SPILL…

Hola,

Jeg blir alltid avhengig av serier, kan ikke bare se en episode når jeg først har begynt, nei jeg må helst se minst en sesong. Husker den første serien jeg så, selvfølgelig Gossip Girl!! Kjøpte alle sesongene og bare elsket den. De luksuriøse livet, og spørsmålet av HVEM VAR GOSSIP GIRL!

Jeg liker utrolig godt serier hvor du må finne ut av ting, løse gåtene, så selvfølgelig ble Pretty little liars en av yndligs seriene, og det var en fest hver gang en ny sesong kom ut. Det gikk så langt at meg og en ex av en ex-venn laget et tankekart, hvor vi faktisk fant ut hvem som var A. (Du skjønner hva jeg mener, om du har sett PPL). Gode gode tider, og jeg skal være ærlig å si at jeg savner Pretty little liars, og at jeg har sett både den og Gossip girl om igjen minst to ganger. 

Etterhvert kom Vampire Diaries og The originals inn i livet mitt, husker at jeg var utrolig usikker på seriene siden jeg ikke akkurat var en stor vampyr fan. Men neida, jeg slukte opp fantasi verdenen, og jeg så faktisk de første 2 sesongene av VP på en kveld. Men skal være ærlig å si at jeg likte The originals bedre, som var en spin off serie fra Vampire Diaries.

Grunnen til at jeg foretrakk The originals var på grunn av historien, jeg elsket de scenen hvor de viste oss hva som hadde skjedd for mange år tilbake. Det har og faktisk kommet enda en spin off basert på den ene hoved personen i Originals, og ja jeg følger med, men den kan ikke måles med de to originale.

Føler jeg hovedsakelig liker spenningen i seriene, men jeg liker og veldig godt serier med sann historie. Favorittene der er The Tudors og The Queen. Det var Tudors serien som gjorde at jeg fikk et øye for den britiske konge familien for å si det slik.

Men nok om hvor mye jeg elsker serier, og tilbake til hva dette innlegget skulle handle om. ALTSÅ EN NY SERIE! Dessverre har det bare kommer ut tre episoder, så både meg og mamma ble super sur når vi fant ut at vi må vente på nye episoder som kommer hver Onsdag.

Serien jeg prater om er PRODIGAL SON, som er på tv2 Sumo ( Takk til Martine som har lånt meg sumoen sin). Den er utrolig spennende, og det beste med den er at vi kan fundere og løse gåtene på hva som har skjedd, hvorfor hoved personen ikke kan huske barndommen og både meg og mamma leker detektiver. Må le litt når vi sitter og kommenterer hva som skjer, og ja vi har rett veldig mange ganger. Anbefaler den om du liker et psykologisk spill, da er den perfekt for deg!

PRODIGAL SON

Malcolm Bright har en gave. Han vet hvordan mordere tenker, og hvordan hjernen deres fungerer. Hvorfor? Jo, hans far var på 90-tallet en notorisk drapsmann, med mer enn 20 liv på samvittigheten. Bright har dermed blitt en av de beste kriminalpsykologene – drap ligger i familien! Den unike kompetansen bruker Bright til å hjelpe NYPD med å løse mordgåter og å forhindre at drap blir begått.

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg