ET NYTT KAPITELL, EN NY HEADER

Hola,

Jeg har lenge tenk på å endre headeren min, spesielt siden man kunne se badedrakten og rumpen min veldig godt på det jeg hadde før. Men igjen, latskapen har holdt meg igjen. Men nå fikk jeg endelig sittet meg ned å laget noe nytt, er ikke verdens mest proffe header, men jeg er ikke så flink på slike ting, så den ble enkel.

Bildet jeg har valgt å ha, er et av favoritt bildene som @Micchii / Michelle Daae Productions tok av meg når vi var på ferie i Bermuda. Skikkelig Audrey Hepburn stil, og ja det var skikkelig varmt i det badekaret og rødvinen gikk fort ned. Haha, gode minner som jeg alltid kommer til å ha med meg. Hun har og tatt det søte bilde av lille Chanel, er ikke hun bare nydelig?

 NY 

GAMMEL

 

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg