ET LITE TIPS FRA MEG, KLOKKEN 3 PÅ NATTEN

Hola,

God kveld folkens, eller blir vel mer rett å si god natt. Det ble et utrolig seinere innlegg en jeg hadde tenkt meg, men det har sine grunner. Jeg har altså vært på jobb i kveld, og plassen jeg jobber serverer alkohol.

Har hatt en nydelig dag fylt med vennskap, latter og kos. Samtidig som det har vært en utrolig stressende dag. Jeg har uansett kost meg mye. Noe av det beste med en slik dag, er å komme hjem ta en kald dusj, sitte seg ned i sofaen, ta på litt rolig og behagelig Enya musikk og slappe av.

Siden jeg har vært masse ute i solen i dag, har jeg og valgt å ta en C vitamin ansikts maske. Et veldig bra tips! C- vitamin er veldig bra for huden, spesielt de dagene den har blitt utsatt for “skade”, altså masse sol lys. Så alltid når jeg har vært mye ute i den sterke solen, pleier jeg å avslutte dagen med en C-vitamin maske, eller aloe vera.

Cvitamin er en veldokumentert antioksidant som jevner ut hudtonen, forbedrer hudens spenst og gir mer glød.” Man kan ikke påvirke C-vitaminnivået i huden bare ved å spise frukt og grønt. Det er gjennom påføring av vitaminet utenfra at man kan motvirke skader som er forårsaket av forurensning og sollys.” – Skincity

Enda et lite tips, er å legge de inni kjøleskapet. Da blir de ekstra kald, og ekstra god å ta på. Gjør det samme med after sun, aloe vera og noen ganger solkrem. Er jo godt å smøre huden inn i noe kaldt, når den er kjempe varm. Prøv det, dere kan takke meg seinere.

Men ja, høyt på tide å komme seg til sengs. Føler meg mye mer avslappet, så satser på en god natt søvn. Men først skal jeg selvfølgelig legge ut dette innlegget, og fortelle dere hva dagens ekstra glede / kjærlighet ble.

Dagens ekstra glede : Ga mange fine kommentarer til både edru og fulle folk, skal være ærlig å si at responsen til de fulle var 10 hakk bedre enn de som var edru. Så det var gøy. Har og latt folk gå før meg i køer. Men igjen så er dette egentlig en “Normal hverdag” så kanskje jeg ikke kan regne det som en ekstra glede?

Jeg har mange gleder jeg har planlagt, og ser frem til. Men om dere har noen råd, så tar jeg gjerne imot. Sove godt, vi snakke i morgen..

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg