ET LITE STYKKE ENGLAND I HJEMMET.

Reklame | Poster Store

Hola,

Jeg har vært så heldig å få samarbeide med Poster store igjen, og det blir sikkert ikke siste gang siden jeg er så glad i de miljøvennlige plakatene og rammene deres. Jeg kommer aldri til å anbefale dere noe jeg ikke vil ha selv og liker, så kan med hånden på hjerte si at jeg anbefaler dere alle å ta en titt innom Poster store. 

Jeg personlig synes det er viktig å fylle veggene med fine bilder og plakater, det gjør hjemmet mye mer koselig og personlig. Det er og en veldig fin gave å gi, og siden de har et stort utvalg av både posters og rammer, så finner man lett noe til enhver smak, som er både vakker og rimelig. De har og mange inspirasjons bilder for å hjelpe deg å designe din egen bilde vegg, og får inn nye plakater i sortimentet hver Tirsdag.

De selger fine bilder og miljøvennlige Plakater som har fått Nordisk svanemerke, som er et av de strengeste økologiske merket i Europa. Rammene de selger har akrylglass, som er lettere, uknuselig og krystallklar, men med det samme vakre refleksjons egenskapene som glass innehar.

Som sagt har de høy kvalitet på produktene sine, og det føler jeg er viktig når man skal investere noe til hjemmet sitt.

Plakatene jeg har er for det meste veldig klassiske og luksuriøse. Noen av favorittene min er : Peytil Venice, Breakfast at Tiffanys, Pink perfume, Lady, Catwalk, Lust  og Marilyn.

  ( Søte Michelle tok bildene for meg)

Men fant ut at denne gangen kunne jeg tenkt meg en litt annen stil til gangen min i USA. Og valget falt på en Engelsk, Harry Potter stil. Har bare besøkt London en gang, men har allerede store planer med Michelle om og ta en tur neste år.

Den byen er virkelig magisk i juletidene, men jeg foretrekker alltid sommertider uansett hvor jeg skal, så blir nok ikke tur før neste sommer. Har veldig lyst å dra på “Afternoon tea party,, og ikke minst Harry Potter land!!! Elsker å besøke Harry Potter landet som universal har i Orlando, men føler det er ekstra spesielt å besøke det i England, hvor det er spilt inn. Hvem elsker ikke Harry Potter liksom? Tror jeg har sett igjennom alle filmene minst 5 ganger, og legger merke til nye små detaljer hver gang.

Så jeg endte opp med å bestille, London kart, Owl poster og Hogwarts Express Poster. Er ikke de fine ? Elsker fargene på Hogwarts Express plakaten, og kombinasjonen av den og ugle plakaten er nydelig. Rammene jeg fant ut passet best til plakatene ble eikeramme, Størrelsen på plakatene og rammen er : A4 til ugle plakaten, og 50×70 for de to andre.

Jeg har vært så heldig å få 30% rabatt til leserne mine [Ikke inkludert selection plakater & rammer] En perfekt gave, eller en godbit til deg selv. Det kommer og en Give Away i midten av denne uken, så hold dere oppdatert her og på instaen min, for mer informasjon.

30% KODE : MISSLOPE30

Gyldig frem til 29/06/20

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg