ENDELIG ORDNER TING SEG

Hola,

Utrolig fint å endelig kunne blogge igjen. Macbooken min sitt tastatur sluttet plutselig å virke,så ble litt vanskelig å skulle blogge. Mamma hadde en PC hjemme som hun ikke bruker, men når det tar 20 min å bare få den på, så sier det jo seg selv at det ikke ble noe blogging på den.

Jeg er ikke en stor fan av å blogge via iPhone, så da satt jeg der da, uten noen form for å kunne blogge. Kunne vel gått på biblioteket og lånt en PC der, men så desperat var jeg ikke.

Fikk levert inn Mac’en nå når jeg kom til USA [Spoiler jeg er i Orlando] .Siden det kan ta opp til 5 uker til den er ferdig aka jeg får ikke den tilbake før jeg kommer tilbake i August. Så måtte jeg finne en annen måte å få blogget, så jeg er offisielt eier av en splitte ny IPad (7 generasjon) + tastatur siden det gjør alt mye lettere….

Kjenner nå at jeg er utrolig glad for at jeg bestemte meg for å kjøpe en iPad, siden det blir enda lettere å kunne blogge. Mye lettere å ta med seg en iPad i vesken, enn en MacBook. Kanskje jeg kan til og med blogge ifra jobb, men vi får nå se på det.

Masse har skjedd i det siste, så dere skal få en oppdatering! Men det blir når jeg får det «danske» tastaturet mitt i morgen.. Tar litt lengre tid å få det siden de ikke akkurat har et norsk/dansk tastatur på lageret her i USA. Skal og spise frokost med Martine i Magic Kingdom, så blir ikke noe tidlig innlegg.

Men nok for i dag, siden jeg er 6 timer bak dere så betyr det natta for meg, og snart god morgen for dere! Håper dere alle får en nydelig Torsdag♥

0 kommentarer

Siste innlegg