EN SUPER SEIN PANNEKAKE FROKOST !

Hola,

Jeg må virkelig bare le av meg selv, frokost pannekaken ble servert klokken 14:00, fem timer etter jeg hadde planlagt å stå opp! Men jeg sliter så utrolig med å sove fortiden, så når jeg ikke sovner før seks om morgningen, da blir det veldig hardt å skulle stå opp klokken ni.

Skal på jobb i morgen og har virkelig lyst til å føle meg opplagt, så etter dette innlegget skal jeg innta to sterke sove piller og legge meg… Får bare krysse fingrene for at jeg ikke kommer døsig på jobb i morgen. Heldigvis skal jeg jobbe med yndlingene mine, så det blir kos uansett!

Dagen i dag har vært veldig fin men slapp, Martine kom opp fem minutter etter jeg hadde stått opp, og vi har egentlig bare chillet i sengen, spist smash, kost pomme og planlagt sommeren. Fant ut at vi måtte lage en liste over sommer aktiviteter, slik at vi faktisk husker de og kommer til å gjennomføre. Så blir en bra sommer !! Er ikke et helvete turist styr på jobb, så jeg har faktisk overskudd til å leve litt, en positiv ting med covid-19.. Føler egentlig at det blir feil å si at covid-19 har en positiv side, men det er jo sant. På mange måter passet det perfekt for meg at Norge ble stengt en stund, beklager for at jeg sier det, men det er sant.

Men ja, rett i seng på meg nå! Håper dere alle har hatt en fantastisk dag, og er klar for helgen. Vi snakkes i morgen.

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg