EN SULTEN MOR, OG KOSETE POMERANIAN

Hola,

God ettermiddag, håper dere alle fikk en god natt søvn. Natten min var urolig, fikk virkelig ikke sove, så utrolig trøtt nå. Skulle gjerne sovet til klokken 12:00,men fikk en sulten mor og en kosete pomeranian inn på rommet mitt halv 10, hvor jeg fikk streng beskjed om at frokosten var allerede 30 min forsinket.

Haha, skal virkelig få det gøyt denne måneden. Tenkte å utsette frokosten til klokken 10:00 i morgen og fremover, men føler det blir alt for seint siden lunsjen er klokken 13:00. Men vi får nå se, kommer vel egentlig litt an på hva tid mamma våkner. Jeg er jo ikke en frokost person, så pleier egentlig ikke å spise frokost.

Frokosten i dag ble veldig lett, så mamma kunne egentlig laget den selv, men en deal er en deal.

Ble en jordbær/mango smoothie med vegansk Collagen og kokos melk. Forfriskende, men måtte tilføre litt vann, som ble litt for mye. Dermed en litt vannet ut smoothie. Bedre lykke neste gang tenker jeg.

Nå har mamma og en venninne av henne tatt med seg Chanel på tur, så jeg må begynne å tilberede lunsjen. Skal lage Hummus fra bunnen av, så ligger allerede litt bak skjema. Vi snakkes senere!

0 kommentarer

Siste innlegg