EN SISTE GANG, ALDRI MER

//Lokal tid: 22:12

Hola,

Dagen i dag har vært utrolig hektisk og psykisk dårlig for meg… Jobb dagen gikk greit, men jeg sto allerede fra første frokosten på mobilen for å svare på mailer som ble sendt frem og tilbake angående noe viktig som skjer i livet mitt, og akkurat nå ser det negativt ut, men jeg krysser fingrene på at alt ordner seg tilslutt…

Rett etter jobb måtte jeg løpe til Health services for å finne ut hva jeg skal få gjort med regningene og telefonene som “dreper” meg fortiden. Er så utrolig lei av å skulle styre med noe som ikke er min feil..

MEN, etterpå skjedde endelig noe hyggelig, jeg dro opp til Cathie som er “bestemoren” min her i USA, om jeg kan si det på den måten. Der fikk jeg ut litt av frustrasjonen over hvordan livet mitt går fortiden, også dro vi til Winter Garden og hadde en utrolig koselig middag. Veldig godt å kunne slappe av litt, og tenke på andre ting enn alt som må fikses fortiden.

Har egentlig mye jeg vil blogge om, men tiden er ganske knapp fortiden og i morgen skal jeg jobbe min ALLER SISTE dobbel vakt, og siste Pm vakt ( Sein vakt), så skal prøve å få en god natt søvn, slik at jeg er klar for morgen dagen….

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg