EN ROLIG PÅSKE

Hola,

Håper dere alle har hatt en nydelig påskeaften. Jeg har tatt det ganske med ro, vært på turer med Chanel, laget mat og sett tre filmer. En avslappende dag, og det går helt fint. Skulle gjerne gått en lang tur og ikke to små turer med Chanel, men regnet hjalp ikke akkurat på humøret.

Måltidene i dag ble veldig lett. Jeg laget avokado toast til frokost, spiste gårsdagens hummus med gulrot til lunsj. Siden jeg har vært litt lat i dag, og fortsatt redd for å prøve å lage noe med tofu, så endte vi opp med å kjøpe vegansk schnitzel. Den var utrolig god, og enda bedre med soya brokkoli og en sterk gulrot saus som mamma laget.

I morgen skal jeg lage frokost poteter til frokost, hummus toast til lunsj også tenkte jeg å lage en type «kylling» curry, med ris. Vi får se hvordan det går! Elsker poteter, så gleder meg allerede til frokosten.

Har tenkte å legge ut oppskriften på hummusen jeg laget, utrolig god og lett. Hummus er dyrt å kjøpe, men billig å lage.

0 kommentarer

Siste innlegg