EN NYDELIG DAG FYLT MED KJÆRLIGHET, VIN & SOL

Hola,

Håper dere har hatt en fantastisk dag, og at pannekake oppskriften jeg lå ut falt i smak. Som sagt, utrolig gode og perfekt for både frokost og lunsj, kanskje til og med dessert?

Dagen i dag har vært nydelig, virkelig kost meg! Satt på jobb og bablet med medarbeiderne mine, mens jeg skrev pannekake innlegget og laget til dagens kjærlighets spred. Utrolig koselig, å jeg likte følelsen av å få gjort ting som måtte gjøres, men også være sosial.

Møtte kusinen min rett etter hun var ferdig hos frisøren, og vi koste oss med god frukt og bær i parken, før vi fant ut at vi skulle dra ned på bryggen og dele en vin flaske. Utrolig koselig!! Det er egentlig helt sykt å si det, men det er første gang jeg har sittet på bryggen og kost meg. Er jo der mye på grunn av at jobben min er på bryggen, men det og sitter der, ikke være på jobb og bare nyte livet var perfekt. Kommer sikkert til å bli avhengig, godt selskap og litt alkohol er toppers.

Var og kjempe deilig å endelig ha tid med Trude (kusine) igjen, det er alt for lenge siden vi har hatt kvalitets tid og jeg skulle egentlig hatt en liten “dose” av energien hennes hver eneste dag, for den er fantastisk. Er det en person jeg vet med 100% at jeg alltid kommer til å igjennom livet, så er det henne! Hun bor og heldigvis ganske sentralt, så skal begynne å bli bedre til å møte henne både før og etter jobb, for de som fortjener tiden min, er de som gir meg glede og kjærlighet. Og hun er selvfølgelig en av de.

Så dagens glede gikk selvfølgelig til Trude, hun fikk et veldig personlig kort og vitamin C-maske som en overraskelse, og det ga meg en utrolig glede av å se at hun ble glad. Ja det er godt å kunne glede andre, men ekstra spesielt når det er noen du bryr deg veldig mye om. Jeg har selvfølgelig overrasket henne før, og kommer til å gjøre det igjen!

Tenker at ja jeg og skal spre glede til folk jeg ikke kjenner, for 30-dagers utfordringen handler jo om å spre ekstra glede til folk, men føler og at det er en selvfølge at jeg gjør ekstra mye ut av det, til de som betyr mye for meg. For er det noen som fortjener godheten og gleden jeg kan gi, så er det dem ♥

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg