EN MERKELIG FØLELSE

Hola,

Akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke vil dette, jeg vil ikke ha min siste uke på jobb og dra fra dette livet.. Hater den følelsen om at JEG SKAL ALDRI IGJEN, gjøre de forskjellige tingene… Som f.eks

  • JEG SKAL ALDRI BO PÅ DISNEY HOUSING IGJEN (Egentlig positivt)
  • JEG SKAL ALDRI JOBBE PÅ DEN NORSKE PAVILIJONGEN IGJEN
  • JEG SKAL ALDRI GÅ MED “DISNEY BUNAD” IGJEN
  • JEG SKAL ALDRI JOBBE MED PRINSESSER IGJEN
  • JEG SKAL ALDRI JOBBE MED YNDLINGS PERSONENE MINE HER I DISNEY IGJEN

Er selvfølgelig mye annet jeg ikke kan gjøre igjen, men som jeg ikke kommer på… Det hadde vært en annen følelse om dette heller var noe jeg valgte, men det er jo ikke det. JEG FÅR IKKE LOV TIL Å KOMME TILBAKE, siden sjefene har puttet opp en max grense på 3 programmer per person. Så siden dette er min tredje gang her, så er det ingen vei tilbake.

Skal aldri si at jeg ikke kommer til å jobbe ved disney igjen, men jeg vet at det aldri kommer til å bli i den norske paviljongen. Skulle virkelig ønsket at det ikke var en grense på hvor mange ganger man kan komme tilbake, ikke det at jeg hadde kommer tilbake, siden jeg føler at det er påtide å gjøre andre ting.. MEN jeg liker å kunne bestemme slike ting selv..

Jeg må komme meg avgårde, skal flytte alle tingene mine til en oppbevaringsplass, siden jeg ikke vil styre med det nå de siste dagene..

 

0 kommentarer

Siste innlegg