EN LETTERE REISE

Reklame | Lommebokbutikken

Hola,

Hvor mange er ikke det som må grave ned i vesken sin når man er ute og reiser, for å finne passet, finne bording korte eller lommeboken?

Jeg er alltid den personen som må begynne å styre rett før det er pass kontroll, eller jeg skal betale for noe. Noe som er ganske irriterende når man reiser mye, har prøvde å legge passet og lommeboken lett tilgjengelig, men de faller ofte lengre nedi vesken, eller de detter ut….

Heldigvis har jeg fått tak i en reise/pass lommebok som er skikkelig genial i fra Lommebokbutikken.no . Den har plass til absolutt alt, alle kortene, passet, bording korte, penger og plass til å ha bilde av noen som står dere nært.

Så istedenfor å skulle grave nedi vesken for å finne den ene tingen, etter den andre. Så har man alt i et. Reise/pass lommeboken jeg har er Quilted passport ögon designs i svart. Selv om dere ikke trenger en reise lommebok, så anbefaler jeg dere uansett og ta en titt på siden. De har utrolig mye fint.

0 kommentarer

Siste innlegg