EN LETT OG GOD MORNING

Hola,

God morgen søte dere, jeg har endelig klart å stå tidligere opp enn bare en time før jobb. Veldig stolt, selv om jeg må le litt. Skulle virkelig ønsket at jeg var et typisk A-menneske som klarer å stå opp tidlig hver morgning, men jeg har dessverre arvet familie genene som ikke har et hint av det..

Tenker at kan endres, men det tar utrolig lang tid å få inn en ny rytme, spesielt når jeg har vært super B-menneske siden jeg var liten. Har prøvd mange ganger på å endre sove mønsteret mitt, og har elsket når jeg har vært ferdig med mange oppgaver og klokken ikke er tolv på ettermiddagen. Men så skjer det noe, jeg sitter for lenge våken og ser på serier eller drikker vin… Og jeg er herved tilbake på start streken, og tilbake i den dårlige rytmen på å legge meg etter klokken tolv på natten, og ikke stå opp før tolv på ettermiddagen.

Men nok om mine dårlige uvaner, jeg skal som sagt tenke positivt og en positiv ting som har skjedd i dag, er at jeg har klart å stå tidligere opp. Nå må jeg bare fortsette, kanskje jeg klarer det denne gangen? Men har fått dilla på en ny serie, så må bli flinkere til å ikke begynne å se seint på kvelden, men heller starte tidligere på dagen. Man kan jo ikke bare se en episode når man først har sittet seg ned.

Frokosten i dag ble veldig lett, en jordbær og ananas smoothie. Veldig godt å starte dagen med noe friskt og godt! Chanel sover enda, og tenker jeg skal la henne sove til ihvertfal klokken halv 1. En trøtt pomme, blir en sur pomme.

Senere i dag skal jeg på jobb, og starte 30-dagers spre glede, har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre enda. Oppdatering senere.

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

 

0 kommentarer

Siste innlegg