EN ITALIENSK AFTEN

//Lokal tid: 00:19

Hola,

Tiden går kjapt når man har det gøyt! Enda en dag av ferien er ferdig, og i morgen må vi tilbake til Orlando, hvor jeg må gjøre meg klar til en siste innspurt på jobb før jeg er arbeidsløs.

Dagen i dag har vært veldig behagelig, vi har for det meste bare slappet av, gått en lang tur på stranden og spist god mat. Etter at jeg hadde tatt en “Liten” powenap på to timer, dro vi på en søt liten Italiensk restaurant som het Spiga, kjempe god service og hjemmelaget mat. Jeg spiste pasta med laks og hvit saus, som jeg på en måte ikke så for meg kom til å være godt. Her i Miami legger 20% tips på regningen på alle restaurantene som er på Ocean Drive (populær gate), så servicen er ikke akkurat den beste, siden servitøren uansett får pengene sine. Mens på Spiga var det bare lagt på 10%, så var nok derfor servicen var mye bedre der.

Alt i alt en fin og avslappende dag i Miami!! Håper bare jeg får en god natt søvn, noe som har vært problematisk de siste kveldene… Håper dere alle har fått en god natt søvn, og at Mandagen deres blir kjempe fin!! God natt fra Miami ♥

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg