EN FORSINKET VAFFEL DAG

Hola,

Ja, vet jeg er treig av meg. Men selvfølgelig har jeg ikke glemt den Internationale vaffel dagen som var i dag, eller rettere sagt i går siden det er etter klokken tolv.

Skal være ærlig å si at jeg ikke spiste vafler i dag, koste meg heller hos Michelle med vin og hjemmelaget Pasta La Michelle. Utrolig koselig og gleder meg allerede til neste gang.

MEN, jeg spiste faktisk vafler to ganger sist uke, så føler jeg feiret vaffel dagen en skikkelig, bare en uke for tidlig. Det er vel tanke som teller?

Jeg personlig foretrekker Toro sin vaffel Mix, men det er sikkert fordi jeg er super lat. Det jeg virkelig har lyst til å prøve er belgisk vaffel med iskrem og sjokolade, ser utrolig godt ut. Men sist jeg prøvde en belgisk vaffel, så var den super tørr, så den opplevelsen ødela virkelig alt.

Skal være flinkere neste år, kommer nok til å være i Orlando forhåpentligvis, men det gjør ikke noe siden jeg allerede har fikset meg norsk vaffel jern. Typisk at jeg får dilla på norske produkter og mat, når jeg bor i USA så føler det var en bra investering.

Vet jeg ikke har vært så flink til å blogge de siste dagene, men skal bli bedre! I morgen skal jeg til legen for å ta litt tester, også kanskje chille litt i byen etterpå. Vi får se hva frister.

0 kommentarer

Siste innlegg