EN FORFERDELIG DAG

//Lokal tid: 23:15

Hola,

Takk gud for at denne dagen er over! Noen ganger går virkelig alt bare rett til helvette, uansett så mye man prøver å tenke positivt. Dagen begynte med at Martine & meg nesten ble påkjørt to ganger fra det lille stykket vi gikk ifra parkeringsplassen til jobb. Når jeg klokket inn, fikk jeg ikke stasjonen jeg egentlig skulle ha, men en dårlig stasjon. Hvor det bare ble styr og dårlig tipsing hele dagen. Ja jeg prøvde å tenke positivt om og om igjen, men det “rettet seg ikke”. Lurer på om dette var min Fredag den 13, for det føles slik.

Masse annet og som ikke gikk min vei i dag, men skal prøve å ikke tenke og gruble for mye på det. Det er en ny dag i morgen, og den skal være fantastisk!! Det er og min fredag, og jeg har dermed fire dager fri, som skal nytes i Miami!!

Basketball kampen var ganske grei, laget vårt ORLANDO MAGIC vant selvfølgelig, og det var mye bra underholdning under kampen. Alt av sport i Norge blir kjedelig i forhold til hvordan amerikanerne disker opp…. Men nok om det, påtide å løpe til sengs før enda noe mer går galt. SÅ KLAR FOR I MORGEN!

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

2 kommentarer

Siste innlegg