EN DÅRLIG FROKOST MED ASKEPOTT

//Lokal tid: 16:00

Hola,

Den siste tiden før programslutt, ble det ganske knapp tid til å gjøre alt som var på bucket listen min. Derimot var det noe jeg klarte å få gjort i siste liten, så var det å spise frokost ved Cindarella’s Castle. Heldigvis kjente Martine & meg en nestleder som jobber der, så han fikset oss en reservasjon. Det er vanligvis kjempevanskelig å få reservasjon der, og det forstår jeg godt. Hvem vil ikke spise frokost/lunsj/middag i et verdens mest kjente slott sammen med prinsesser?

MEN, når sant skal være sant, så var hele opplevelsen veldig skuffende! Det første vi gjorde var å få et søtt bilde med Askepott, og deretter ble vi vist bort til bordet vårt. Servitøren kom ganske fort, men var han hyggelig?! Absolutt ikke! Han fortalte fort hvordan ting fungerte, skjenket appelsinjuice i glassene våre med  og forsvant like fort. Han hadde tydeligvis ingen planer om å spørre oss om hva vi foretrakk å drikke, bare antok at vi ville ha appelsinjuice. Jeg har jobbet selv på en disney restaurant, så jeg vet at han kunne servert oss mye annet enn appelsin juice. Når han kom tilbake bestilte vi frokost, og da Martine spurte etter et glass vann fikk hun fort et stygt blikk. Det var jo visstmnok for mye til bry å hente et glass vann til oss.

Jeg så jo det at han hadde en rolig morgen, han stod og hang på sidestasjonene og pratet med de andre ansatte. Men det å skulle hente et glass vann var visstnok for mye å forlange. Hvor var serviceinnstillingen hans? Ikke tilstedeværende den dagen i hvert fall. I tillegg var maten min var en tørr skive med avocado, salat og ost. Ikke verdt over 500kr for å si det slik! Det eneste som var koselig med frokosten var å hilse på prinsessene.

Jeg har lest og en del anmeldelser etter besøket, og jeg kunne ikke se en eneste som skrev at servicen var bra der. Enten stod det ingenting om servicen, eller så stod det at den var gjennomsnittlig. Fokuset lå heller på at folk likte å møte prinsessene og at de var hyggelige. Så alt i alt var det dårlig service og mat, men nå kan jeg hvertfall si at jeg har spist der.

 

Veldig disney fan?: ANBEFALES til alle andre : ANBEFALES IKKE 

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

 

0 kommentarer

Siste innlegg