EN ALLERGISK POMERANIAN OG SMOOTHIE BOWL

Hola,

God ettermiddag, håper dagen din har vært fin så langt.

Hadde egentlig planer om å skrive et innlegg før klokken tolv, men siden jeg ikke fikk sove i natt ble det en powernap fra ni til tolv. Deilig å få litt søvn for å si det slik, men åtte timer på to dager er ikke bra. Så jeg kontaktet legen min, og skal få noen lette sovepiller. Tok noen sovepiller når jeg skulle fly fra Australia til Dubai, en tolv timers tur. De funket bra, men nesten for bra. Tuller ikke når jeg sier at de varte i minst to dager.

Håper virkelig at dette kan hjelpe meg til å komme inn i en bedre rytme, for jeg er konstant trøtt og utslitt nå. Trenger MINST ni timer søvn vist jeg skal fungere.

Ellers har jeg puttet på en vaskemaskin, laget meg smoothie bowl til frokost og lager nå hjemmelaget hundemat til Chanel mens jeg skriver dette innlegget.

Chanel er utrolig sensitiv, så jeg har bestemt meg for å lage mat med reine råvarer. Bare gode ting, og ikke masse tilsetnings stoffer. Vil jo helst at hun skal holde seg frisk å rask, slik at hun lever så lenge som mulig. Måtte le litt når jeg tok henne ut tidligere, jeg vet at hun er allergisk mot blomster, men OMG som hun drev på å nyset etter hun hadde hoppet rundt på den ny klippete plenen. Litt spesielt at en hund er allergisk mot gress og blomster? Hvordan skal det gå i USA hvor det er grønt gress og blomster hele året. Og pollen sesongen der er helt forferdelig, så ja gleder meg ikke.

Etterpå skal jeg ned til byn, kjøpe inn litt greier og møte min kjære kusine Trude. Har ikke sett henne på evigheter, så skal bli kjempe koselig å tilbringe ettermiddagen sammen. Vi snakkes senere.

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg