DU MÅ BARE GRINE LITT, SÅ FIKSER ALT SEG

Hola,

De siste dagene har på mange måter vært hard og frustrerende. Når man har mange “baller i luften” og skal sjonglere alt som skjer i livet og litt til, da blir det noen ganger for mye!!

•  Jeg jobber 100% 

• Planlegger en stor fest hvor detaljene må planlegges til punkt og prikk

• Burde begynne å lese på både norsk og matte som jeg skal ha eksamen i Mai.

• Prøver å være med venner så mye som mulig før jeg reiser.

• Tenker på bloggen 24/7.

• Dealer med en stor sak i USA, som må skje via mail. Hvor folk ikke er flink til å svare, og gjøre jobben sin!

Er mange andre små ting og som presser på, men dette er vel noen av hovedpunktene. Skal selvfølgelig oppdatere dere på hva som skjer i USA, men ikke før jeg har fått fikset alt. For skal man ha noe skikkelig gjort, så må man GJØRE DET SELV!! Jeg er og en kontroll freak!! Så det hjelper jo ikke akkurat på..

Skal være ærlig å si at jeg har felt endel tårer denne uken, siden det har vært så mye tungt på skuldrene mine… Ikke gøyt når jeg sitter her i Norge og ikke  kan gjøre noe før de i USA gjør jobben sin. Men etter noen veldig sure mails, så har heldigvis ting begynt å fikse seg, men det er enda endel som må gjøres og dokumenter som må underskrives.

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg