DETTE VAR VIRKELIG PÅ TIDE

Hola,

Årets klesshopping er herved gjort. Tror jeg seriøst bare kjøper klær en gang i året, og bruker de om og om igjen til de er såpass slitt at jeg bare må kaste de. Og flinke meg lå igjen alle sommer klærne mine i USA, tror ikke jeg hadde så mye tro på en varm sommer her i Norge, så det var bare de varme klærne som fikk være med i kofferten.

Skal være ærlig å si at jeg hadde rett når det plutselig snødde i Mai, men nå har det endelig begynt å se ut som at det blir litt sol denne sommeren, så kjøpte for det meste sommer kjoler. Vist det plutselig snur om og blir en kald sommer, så kan jeg heldigvis bruke de når jeg flytter tilbake til varme Orlando. Fant og ut at det var på tide å kjøpe seg en ny jakke, siden den jeg har er ifra New York turen min i 2013!!! Super stolt!! Handlet på Nelly, siden de har et stort sommer salg fortiden, noe som passer meg perfekt.

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg