DETTE SKJER I NOVEMBER

//Lokal tid: 12:14

Hola,

Så var det endelig November! Halloween og Oktober er ferdig, og nå står både thanksgiving og jul for tur. En vittig fakta, er at i natt fra 31/10 til 1/11 så omgjorde de hele dekorasjonen i Magic Kingdom. De tok vekk alt av halloween dekorasjon og puttet inn juledekorasjonen.

Ting går kjapt her i USA, og spesielt Disney for å si det slik. Men ja, jeg tenker nå at det fortsatt er en stund til jul. Thanksgiving er jo nå siste torsdagen i November, hvor blackfriday er det store høydepunktet for mange. Jeg kan virkelig se for meg en fremtid med å feire thanksgiving, jeg liker hvordan det er mye fokus på familie. Men nok om det. Det jeg egentlig skulle skrive om i dette innlegget er hva som skal skje nå i November. November kommer til å bli en veldig følelsesmessig måned for meg, det er slutten på programmet, og et nytt kapittel i livet mitt begynner.

♥ Reiser til Miami Beach 1 til 4 November

♥ Skal på Iheartradio latina fiesta i Miami 

♥ Har bare 7 dager igjen å jobbe hos Disney

♥ Må flytte alle tingene mine inn på storage

♥ Katerina & Michelle ankommer Orlando 11 November

♥ Ha min aller siste jobb dag på Akershus (Disney)

♥ Skal besøke alle Disney parkene før jeg drar inkl universal

♥ Skal nyte livet i Bermuda for 4 dager

♥ Besøke Key West og Miami 

♥ Slappe av på et cruise som går til Bahamas & Haiti

♥ Fly hjem til Norge, som er utrolig bittersweet. 

♥ Få kose pommejenten min igjen & Mamma

Som dere ser så skjer det masse gøyt i November, og jeg gleder meg til alt untatt den siste delen som skjer 29 November, at jeg må dra hjem til Norge. Men det skal gå fint, jeg skal bare være i Norge i 3 uker. Og HELLO, jeg får endelig sett min nydelige pomme jente igjen, og mamma ♥

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg