DETTE KAPITTELET ER OFFISIELT LUKKET

//Lokal tid: 14:15

Hola,

Kan ikke tro at denne dagen har kommet, og det så fort. Sitter her på flyplassen i Miami og har bare lyst til å hente tingene mine og ta første buss tilbake til Orlando. Trodde jeg var okey, og at den tunge følelsen med å skulle forlate det amerikanske disney livet mitt var ferdig, men der tok jeg grundig feil. Har nok bare skyvet følelsen til siden og tenkt at jeg bare er på en liten ferie, før jeg skulle tilbake til Orlando.

Men det er jo ikke sant, og det kjenner jeg nå. Synes litt synd på mamma som sikkert kommer til å få en grinete datter hjem. Hva skjedde med gleden over å få se både henne, familien min og Chanel igjen? Forhåpentligvis klarer jeg å skjerpe meg på de neste 10 timene med reise.

Prøver hardt å mimre tilbake på alt jeg har gjort, være takknemlig for at det har skjedd og se fremover mot alt det som kommer. Men det er hardt!

Føler virkelig på at dette kapittelet er ferdig, og det usikre er forran meg. Men jeg må bare hoppe ut av komfort sonen min, oppleve noe nytt og vokse.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg