DET TOK BARE 3 DAGER!!

Hola,

Kjempe deilig å endelig kunne sette seg ned for å skrive, og vite at jeg ikke er på reisefot lengre. Vi ankom Sydney i går tidlig om morningen etter en 10 timers tur fra Hong Kong.

Sist jeg skrev var jo i Danmark, og siden da satt vi først 10timer på flyet til Hong Kong. I Hong Kong dro vi ned til sentrum og så oss litt rundt siden vi hadde så god tid. Var veldig fint der, så vil virkelig dra tilbake og ha mer tid i Hong Kong neste gang. Dermed dro vi videre til Sydney, enda en 10 timers tur som var kjempe behagelig siden flyvertinnene skjemte oss skikkelig bort. Vi fikk masse gratis drikke, natt tøy, reise vesker og anbefalinger angående hva vi kan gjøre her i Australia. Kjempe koselig.

Første dagen i Sydney gikk vi litt rundt i byn, før jeg dro hjem og sov til i dag. Sov i over 12 timer, men det trengtes skikkelig. Etter å ha reist i 3 dager og ingen søvn på flyene, så blir nå hvertfal jeg skikkelig sliten og trøtt…. Men nok om det, vi er her og dagen skal nytes.

Har nettopp vært på trening, tatt meg en lang dusj og skal snart møte en vennine av meg fra Disney, som jeg ikke har sett på evigheter. Så dette blir bra ♥

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg