DET ER EN SISTE GANG FOR ALT

//Lokal tid: 00:42

Hola,

Da var min siste vanlige “fri dag” fra Disney over! 3 dager med jobb, så ferie!! En merkelig følelse, tiden gikk liksom så fort. Føler det var i går jeg var så glad over at jeg fortsatt hadde et halvt år igjen, halvt år på å tjene penger, gå masse i Disney parker og bare enjoy life.

Det er virkelig skummelt over hvor fort tiden går. Føler at det går veldig mye tid til jobb, og det å glede seg til helgen. Man burde egentlig nyte hver eneste dag som om det er vår siste, men det er ikke like lett gjort som sagt. Så ja, mye av tiden og energi har gått til jobb. Jeg har ikke vært så flink til å gjøre andre ting etter jobb, heller levet livet hver helg. Det er jo egentlig en god grunn, for jobben her tar kaka. Den tar utrolig mye av oss, og man trenger rett og slett bare å slappe av når man er ferdig. Men nok om jobb prat.

Jeg fikk gjort kjempe mye i dag, dro først å sa hade til en person, som har begynt å bety  mye for meg her i Orlando. Det var trist, men jeg vet at jeg ser henne igjen! Dermed dro jeg opp hvor jeg skal lagre tingene mine mens jeg er i Norge, hentet en lastebil og fylte den opp med alle tingene mine. Kan love dere det var dagens treningsøkt, og takk gud for at jeg er servitør som gjør at jeg er sterk i armene.

Gikk opp og ned 3 etasjer minst 20 ganger med tunge ting, heldigvis var ikke det så varmt i dag men svetten rant selvom. Fikk alt inn på lageret, leverte lastebilen (som jeg ALDRI skal kjøre igjen) og fikk til og med tid til å vaske min kjære Coco, altså bilen min.. Haha. Virkelig deilig å ha blitt ferdig med det værste ang å flytte!! Og får alltid en god følelse når jeg har fått mye ut av dagen. Men nå er det til sengs, har virkelig ikke lyst til å være super trøtt de siste dagene på jobb, så viktig med en god natt søvn. Vi snakkes i morgen, ha en nydelig Søndag.

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg