DET BESTE HALFTIME SUPER BOWL SHOWET

Hola,

Jeg fikk endelig sittet meg ned å sett halftime showet som ble sendt på søndag under Super bowl 2020!
Flyet mitt landet så pass seint på søndag at jeg ikke fikk det med meg, eneste jeg fikk sett var slutten av kampen. Er ikke akkurat en fotball fan, så det er alltid musikk innslaget som er grunnen for at jeg ser på super bowl.

            Elsker musikken til Shakira & Jennifer Lopez, så visste jo selvfølgelig at showet kom til å bli bra, men det tok jo helt av! Skjønner godt at showet har gått inn i historieboken som det mest sette showet, og mest YouTube streamet aka mest sett. Syntes de har gjort en utrolig bra jobb på å dele spotlighten, og inkluderte både datteren til Jlo og to andre latinske artister. De viste virkelig verden at latinske artister kan og lage show.

I mine øyner har jo alltid Michael Jackson sitt halftime show vært best, med Beyonce på en andreplass. Men sort Beyonce, men dette var mye bedre… Så årets show må nok bli på en delt førsteplass med MJ ♥

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg