DENNE DAGEN MÅ TA SLUTT ASAP

//Lokal tid: 22:43

Hola,

Altså for en dag, nå skal jo ikke jeg være klagete og heller positiv. Men dette må jeg bare få ut av systemet! Trodde virkelig jeg hadde fått min dose med dårlig tipsing, sure gjester og ulykker i går. Men neida, det fortsatte i dag, på et tidspunkt fikk jeg faktisk masse vaffel sirup rennende nedover forkle mitt, og ned på skoene. Så kan love dere  at alt fra da av som kom borti meg ble klissete.

Men okay, det var det! Det var klagingen for i dag, jeg må bare komme meg videre, tenke positivt og vite at jeg er ferdig med denne dagen, og en ny og fin dag er klar for å ta meg imot med åpne armer i morgen. FOR I MORGEN SKAL JEG TIL MIAMI! Jeg skal ikke håndtere noen gjester, og trenger bare å smile og være snill mot de jeg vil. For ja det tar på å skulle være snill mot folk som behandler deg som søppel. Vet ikke hvor mange ganger jeg har slått til gjestene mine i tankene for å si det slik, mens jeg smiler bredt til de.

Bilde ifra når meg og Martine dro på Mickey’s not so scary halloween party

Siden det er Halloween i dag, så tenkte meg og Bettina og bare cuddle up i sofaen, spise noe godt og se på Hocus Pocus og Sleepy Hallow. Så det blir en avslappende kveld, noe som trengs. Hva mer kan gå galt i dag liksom?

Håper dere alle har hatt en fin Halloween !!

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg