DEN MED VERDENS BESTE ARBEIDSMORAL ER……

Hola,

Håper dere har hatt en strålende dag, og at du går å legger deg med et smil om munnen.

Dagen min har vært veldig fin, den begynte jo selvfølgelig med mye pomme kos og noen poter i fjeset, siden jeg klødde henne på magen. Men uansett, det er virkelig herlig å våkne opp til den gleden og energien. Siden jeg ikke fikk sove natt til i går, endte jeg opp med å sove til tolv på ettermiddagen, men det gikk fint siden jeg uansett ikke hadde noen gjøremål for i et tiden.

Jeg møtte en god venninne (Silvia) og spiste blåskjell på Harbour Cafe. Eller burde kanskje heller kalle henne familie, siden det føles som at vi har kjent hverandre i evigheter. Du vet de gangene du møter en person, og det føles ut som at du har kjent personen i mange år? Det var det som skjedde med henne. Vi møttes på jobb, og fra dag en ble hun endel av min familie, og jeg hennes.

Hun var faktisk min første sjef, og jeg kan takke henne for mye, når det omhandler hvordan jeg takler / har taklet arbeidslivet. Som hun sier “Du var så ung, at jeg kunne forme deg,,. Skal love dere jeg fikk gjennomgå iblant, men det var for mitt beste, for jeg har blitt sterkere på grunn av det. Så UTROLIG takknemlig for at hun var min første sjef, for det finnes mange dårlige ute i den store verden.

Men for all del ikke ta meg feil, men min mor er selvfølgelig min største inspirasjon, hun har verdens beste arbeidsmoral, og jeg har alltid vært inspirert av hvordan hun takler arbeids livet og spesielt sjefs rollene hun har hatt igjennom årene, om jeg blir sjef en gang, vil jeg bli som henne for å si det slik . Hun tar så godt vare på folkene rundt seg, og bryr seg/ gir kjærlighet til hver og en.

DEN MED VERDENS BESTE ARBEIDSMORAL… ER MAMMA ♥

 

Selvfølgelig gikk dagens ekstra glede til Silvia, jeg skrev et kort til henne, noe jeg faktisk gjorde hvert år på “jubileums” dagen vår før, men det dabbet av etter jeg flyttet til USA. Var egentlig 3 måneder for seint, siden vi ble kjent 3 Mars, men bedre seint enn aldri. Jeg har og gitt ut mange komplimenter, latt folk få gå før meg i kø osv , men det er en “hverdags” ting å gjøre for meg, noe jeg igjen kan takke mamma for .  Har dere gjort noe / gitt ekstra glede til noen i dag? 

Ble et mye lengre innlegg en jeg hadde planlagt, men kom plutselig så mange følelser som måtte ut. Sov søtt, vi snakkes i morgen.

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

 

0 kommentarer

Siste innlegg