CRUISER RUNDT I CARIBBEAN

Lokal tid: 11:45

Hola,

Grunn for lite blogging de siste dagene? Det er fordi jeg har cruiset rundt i Caribbean uten nett. Skal være ærlig å si at det har vært deilig, men har samtidig følt at det blir fint å komme inn i gode blogge rutiner igjen.

Cruiset vi er på dro fra Miami på søndag og går tilbake i morgen. Har virkelig vært noen utrolige deilige og avslappende dager, takk gud for det siden det blir en lang reise dag i morgen. Vi skal av skipet i 9 tiden, og fly til Norge rundt 6 tiden på kvelden….. Kjempe merkelig å tenke på at jeg snart er tilbake i kalde vinter Norge.

Photo by : Michelle Daae / micchii

 

Men nok om kalde vinter tanker, og tilbake til cruiset. Første stopp var Bahamas, hvor jeg har vært mange ganger. Så siden jeg hadde en forferdelig natt med mye hosting og dårlig hals, bestemte jeg meg for å heller sove litt lengre og bare gå en liten tur på land. Noe som passet meg ganske greit. Bahamas er kjempe fint, fine hus, kultur og strender, og en av de tingene de er kjent for er Atlantis hotellet som jeg har kjempe lyst til å bo på. Men det får bli neste gang.

På tirsdag cruiset vi videre ned mot Haiti, så dagen handlet for det meste om å spise, trene og kose seg utpå balkongen som vi har (og som er veldig stor).. Så i går var vi i land i Haiti, så da kunne jeg krysse av enda et nytt land på karte mitt. Var kjempe fint og en avslappende plass.. Men følte ikke at de hadde noe jeg ikke har sett før, en av de negative effektene av å ha reist så mye rundt. Har man sett en helt fantastisk strand i et land, så blir alt annet ikke like imponerende.

I dag spiste vi en felles god frokost før jeg slappet av på massasje bordet i en time. Har lenge hatt lyst til å få meg en skikkelig massasje, men har aldri tatt meg helt tid til det. Mye bedre å gjøre det her, siden jeg kunne bare gå rett ned til lugaren og ut på altanen, enn å måtte gå ut i en kald vinterstorm i Norge, vist jeg heller hadde valgt å ta spa i Norge.

Ellers skal vi bare nyte resten av dagen! Det er og thanksgiving i dag, så det blir nok litt ekstra stas på båten, og hva kommer etter thanksgiving? Jo det er blackfriday, så passer perfekt at vi skal noen timer på land i morgen. Tror Katerina & Michelle kommer til å ha det gøyt. For min del blir nok det dyreste jeg kjøper en kaffe kopp på Starbucks.. #ARBEIDSLØS

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

 

0 kommentarer

Siste innlegg