BRA ELLER IKKE?

Hy,

Kjenner jeg er veldig opp og ned, på hva jeg synes om den nye blogg.no plattformen. Etter en stund med venting, ble bloggen endelig overført til den nye blogg.no. Men ved den kom ikke designet mitt, noe jeg synes er veldig synd siden jeg virkelig elsket designet som hadde bra med fokus på bildene jeg lå ut på instagram.

Headeren var liksom ikke den samme hele tiden, noe jeg synes var stilig. Som dere ser nå så har jeg en UTROLIG kjedelig header, men den får nå bare være slik frem til jeg får fikset meg noe bedre. Og i det hele tatt blir vant til det nye systemet. Akkuratt nå føles alt veldig forvirrende, men som med alt blir det vel en vane etterhvert.

Q: Hva synes dere om min MIDLERTIDIG design?

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg