BLE TATT AV POLITIET

//Lokal tid: 00:12

Hola,

Er det noe jeg har styrt mye med, så er det å bli ferdig med alt av papirarbeid og viktige saker før jeg er ferdig, og skal love dere at det tar mye energi og tanker!! Skulle liksom kose meg nå den siste uken på jobb, men det er desverre så mye som må på plass.

Jeg var i en jobb ulykke i April hvor jeg endte opp på sykehuset, og dette var selvfølgelig ikke min feil og Disney skulle betale for alt. Nå har det seg slik at noen har ikke gjort jobben sin, så jeg blir ned ringt av personer som skal få inn gjeld penger, for den regningen står jo i mitt navn. Så det er jo ikke noe gøyt.

Jeg har og måtte fikse meg ny forsikring til bilen som heller ikke var noe billig. I januar 2018 skulle jeg kjøre en lang strekning for å fikse noen papirer angående Chanel sin vaksine for å komme inn til Norge igjen, jeg var seint ute og kjørte litt over fartsgrensen. Og vell JEG BLE TATT AV POLITIET!! Jeg var et NÆRVE VRAK, der jeg satt i bilen når han kom mot døren min for å få informasjonen. Så pågrunn av dette er nå forsikringen min høyere. Det irriterende er jo at det var mange rundt meg som kjørte fort, men siden jeg har en sports bil, så var det nok litt gøyere å gi meg en bot….. Ikke den gøyeste opplevelsen, men man lærer av livet….

Det har vært en lang dag i dag, og den blir nok like lang i morgen så påtide å si godnatt… Håper dere alle får en nydelig Onsdag ♥

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg