BLAZE PIZZA + LION KING

LOKAL TID : 03:07

Hola,

Altså for det første må jeg virkelig bare skryte over den nye Lion King filmen!! Har dere sett den? Nå har alltid Lion King hatt en fin plass i hjerte mitt. Alltid vært en av yndligsfilmene mine, og nå kan jeg si at jeg har to av dem (Lion king 2 har aldri vært en favoritt). Hvertfall, det var helt sykt hvor ekte alt så ut ! Jeg ble helt satt ut for å si det slik, nå var vi i en kinosal som har ekstra reality effekt. Men tenker det ikke har verdens største påvirkning. Kjenner jeg har veldig lyst til å se den igjen, og da i 3D. Men etter så mye som jeg grein denne gangen, så tror jeg det kommer til å bli værre med 3D, siden man da føler men halveis er inni filmen… (you know what I mean).

Var hvertfall en koselig dag. Dro til Disney springs med en vennine først, hvor vi dro innom Sephora igjen og spise vegan pizza på Blaze. Man lager sin egen pizza der, AMAZING. Og ja, jeg kjøpte noen flere småting på Sephora, så nå er det nok!

Klokken er tre på natten her nå, og jeg skal på jobb om tre timer, så tenker jeg burde hoppe til sengs, og håpe på tre timers god natt søvn. Ha en strålende Søndag.

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg