BLÅSKJELL LUNSJ ER PÅ MENYEN.

Hola,

God ettermiddag kjære dere. Litt seint «morgning» innlegg i dag, men klarte endelig å sove litt lengre. Blir et veldig i siste liten innlegg, siden jeg egentlig er på vei ut døren.

Skal møte en venninne av meg som jeg ikke har sett på evigheter, hun bor her i Bergen, men livet går sin gang og når man er to forskjellige plasser i livet så er ikke det alltid like lett. Føler man ofte ender opp med å være mer med personer som er på ditt «nivå» enn de som har kommet lengre, om du forstår?

Så ja, jeg reiser rundt og styrer på, mens hun har mann og barn. Så hun er mye mer opptatt enn meg. Gleder meg masse til å sen henne igjen, så det blir koselig.

(Legger ved et morgen bilde med Chanel )

Har heller ikke spist frokost enda, så blir mest sannsynlig blåskjell brunsj. Til vanlig pleier vi å ta et glass vin og, men siden jeg skal på jobb etterpå så passer det dårlig.

Men ja jeg må løpe, nå blir jeg noen minutter forsinket som jeg alltid er. Så holder egentlig bare tradisjonen… Snakkes senere..

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg