BILDER GJØR HJEMMET MER PERSONLIG

Reklame | Poster Store

Hola,

Jeg gleder meg masse til å skulle dekorere hjemmet mitt i USA. Har fortiden skikkelig dilla på gull, hvit og marmor stil, men samtidig er jeg utrolig glad i rosa. Men har funnet ut at noe av det viktigste er at det skal bli en personlig og hjemme koselig stil.

Er det noe jeg ikke skal ha, så er det «tomme» & kjedelige vegger uten noen bilder. Det å ikke ha bilder på veggene kan ved noen stiler virke veldig «reint», men med min stil er det utrolig viktig med noe fint på veggene.

Jeg personlig elsker plakater og rammene fra poster store, hvor de selger fine miljøvennlige Plakater som har fått Nordisk svanemerke, som er et av de strengeste økologiske merket i Europa. Rammene de selger har akrylglass, som er lettere, uknuselig og krystallklar, men med det samme vakre refleksjons egenskapene som glass innehar.

Som sagt har de høy kvalitet på produktene sine, og det føler jeg er viktig når man investere i hjemmet sitt.

SOVEROM : Rosa, grått og sølv

Som sagt elsker jeg rosa, så soverommet mitt blir nok veldig typisk jentete. Jeg skal ha plakater med rosa detaljer, og fine tynne sølv rammer.

På bildet nedenfor kan dere se hvor jeg fikk inspirasjonen i fra. Linkene er til plakatene & rammene jeg skal ha på soverommet

Coco Chanel / Pink Perfume / Pink Flowers / Marilyn Monroe / Breakfast at Tiffany / Peytil Venice / Coco

Sølv rammer

STUEN : Svart, hvit og gull

I stuen vil jeg ha en luksuriøs gull og marmor stil. Så da passer det best med svart/hvit bilder og gull rammer.

Passion poster / Peytil Monday Lines / Peytil Serenity Line / Elegance poster / Marilyn Plakat / Lady Poster

Gull rammer

Jeg har vært så heldig å få 35% rabatt til leserne mine [Ikke inkludert selection plakater & rammer] En perfekt Valentins gave, eller en godbit til deg selv.

35% KODE : MISSLOPEZ35

Gyldig frem til 18/2

0 kommentarer

Siste innlegg