BILDEDRYSS: SISTE DAG

//Lokal tid: 11:00

Hola,

En gøy og positiv ting som skjedde på min siste dag, var å ta søte bilder med folk jeg bryr meg om. Synes det er viktig og ha noe fint å se tilbake på, slik at det blir en positiv følelse angående min siste dag, og ikke en deprimerende dårlig dag som jeg ikke vil tenke tilbake på.

Jeg tok fine bilder, hadde gode gjester og prøvde å nyte hvert øyeblikk jeg hadde, som jeg ikke har tenkt over før. Alt ifra å gå inn på kjøkkenet til å ta fine bilder med prinsessene. Det er jo ikke noe alle får gjøre, men må vanligvis betale dyre priser eller stå i lang kø for å møte de. Mens jeg kunne fått bilde med de hver eneste dag.

Kjenner jeg er kjempe sjalu på de som er igjen, og de som skal begynne på programmet. Husker i begynnelsen av programmet mitt, så var jeg utrolig glad og takknemlig for at jeg hadde så lang tid igjen, og syntes synd på de som måtte dra.


 

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg