BEDRE & EN IKKE DØMMENDE TANKEGANG

Hola,

Er det noe jeg jobber hardt med fortiden, så er det tankegangen min. Kan med hånden på hjerte si at jeg har hatt en utrolig dårlig tankegang i mange år, som jeg bare virkelig måtte ta tak i. Alt ifra dømmende tanker mot både meg selv til dømmende tanker mot andre. Har jeg lyst til å være den personen? NEI.

Jeg har brytt meg selv ned så mange ganger, tenkt at jeg fortjener all den dårlige karmaen som har blitt kastet mot meg, og kanskje jeg har fortjent den? Har alltid lurt på hva jeg har gjort mot denne verden for å fortjene det. Og jeg har i det siste funnet ut at det er sikkert pågrunn av dårlig tankegang, og en svært dømmende sjel. Jeg har og ikke vært den mest takknemlige personen, jeg har jo så mye å være takknemlig for. Men jeg har for det meste brukt energien min på hva jeg ikke har, og hva jeg ikke har klart å oppnå. Noe som ikke er bra, hvordan skal man oppnå det man vil, når man bare fokusere på at man ikke kan klare det og heller være sjalu på alle de som har klart det.

Og vi alle vet at om man vil oppnå noe, uansett hva det er, så må man jobbe for det!! I det siste så har jeg gått igjennom livet mitt, gått igjennom tingene jeg HAR KLART Å OPPNÅ, og det er jo mye. Jeg har bare ikke lagt nok vekt på det.

JEG HAR REIST VERDEN RUNDT

LEVD/LEVER I USA SOM ALLTID HAR VÆRT EN DRØM

HAR VERDENS SØTESTE & KJÆRLIGSTE BABY POM

HAR VERDENS BESTE STØTTE PERSONER RUNDT MEG

MØTT JENNIFER LOPEZ

EIER 100% MIN FØRSTE DRØMME BIL : 2016 FORD MUSTANG PREMIUM

90 % SIKRET PLASS PÅ KEISER UNIVERSITY I ORLANDO (BACHELOR IN PSYCHOLOGY)

KJØPER SNART ………. …….. …….. …….. 

Og dette er bare noen av tingene jeg har klart på mine 26 år, og flere kommer! Så lenge jeg klare å fokusere energien min på de rette tingene.

Må forresten anbefale en side/mann som er en utrolig bra inspirasjons kilde for meg. Mye av det han skriver og sier har hjelpt tankegangen min mye. Du får et litt nytt syn på livet, og hva du faktisk kan oppnå om du bare fokusere energien din på de rette tingene.

JAY SHETTY : FACEBOOK, INSTA

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

 

0 kommentarer

Siste innlegg